dragă prietene

vreau să știi că
deși te simt îndepărtându-te
pe alte corăbii și
pe alte mări mai
puțin zbuciumate poate,
deși ai plecat și
eu am rămas să mă
renască valurile,
eu te iubesc și
te iubesc la fel de tăcut
de înecat
de neștiut.
vreau să știi că plouă adesea
și cu ploaia vii și tu în
gândurile-mi zbuciumate.
plouă uneori cu
sclipiri verzi albastre ochii tăi
ochii tăi
care mă priveau și
nu mă vedeau.
vreau să știi că îmi apari în vis.
în visele mele suntem ce
întregul univers spune că
ar trebui
să fim.
în visele mele
ochii tăi mă privesc și
mă văd.
vreau să știi că îmi lipsești
și că mă faci să scriu poezii
să nu dorm nopțile căutând rime
pentru cuvinte pe care niciodată
n-am să ți le spun fățiș.
vreau să știi că eu nu sunt eu
sunt tu
și numai iubindu-te pe tine mă
pot iubi pe mine
și numai iubindu-te pe tine ajung să
mă urăsc profund.
vreau să știi și nu vreau să știi
că teiubescatâtdemult
că înochiităirăsarsoareleșiluna.
vreau să știi
să știi și atât
să știi și să taci
să știi și să uiți
că te iubesc.

Despre Cătălina

writer in the streets, reader in the sheets
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la dragă prietene

  1. mcooper801 zice:

    Frumos ! Zi minunata sa ai in continuare..

    Apreciază

Lasă un răspuns

