m-am îndrăgostit de o ființă de gheață

m-am îndrăgostit de o ființă de gheață
i-am văzut sufletul rece
i-am simțit inima-i de gheață
l-am cuprins cu brațele mele calde
în speranța că o să se topească.
i-am oferit căldura mea
i-am lăsat mâinile-i reci să-mi cutreiere trupul
l-am lăsat să mă aibă cu totul
să-mi simtă pielea pe corpul lui rece
am fost și sunt a lui
n-a fost și nu va fi vreodată al meu.
m-am îndrăgostit de un suflet de gheață
care a descoperit focul în ființa mea
și s-a lăsat cuprins de flăcări,
iar eu m-am lăsat cuprinsă de ger.
a fost sublim
doar cât a fost
căci în final el a ales să rămână rece
și s-a desprins din îmbrățișarea mea
și m-a lăsat dezgolită.
nu știu căldura unde mi-e acum
sunt rece, rece, rece.
am fost și sunt a lui
el nu a fost și nu va fi vreodată al meu.

Despre Cătălina

writer in the streets, reader in the sheets
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

