Zic.

Nu a fost o alegere. Nu am ales intre tine si el. Nu. Nu. Si nu.
Te-am rănit. Stiu. Nici nu vreau să mă gândesc la cât rău ti-am făcut. Dar m-am gândit. Mare greseală. A durut. Dar am meritat-o, nu?
Nu. Nu sunt fericită cand mă gândesc la tine. La cum ne-am pierdut una pe cealaltă. La cât de mult imi lipsesti si la cum acum suntem doar o umbră. Fără glas, suflet, viată. Fără sens. Doar o formă care a existat cândva, când incă mai era lumină care să o genereze.
NU te-am dat la o parte. Spre marea mea idiotenie, am făcut ce am făcut tocmai pentru a te păstra langă mine. Egoism curat.
A fost alegerea ta. Să pleci, să mă dai la o parte si zău că te inteleg. Sau, cel putin, incerc. Trebuie să intelegi cum am ajuns aici.Cum am ajuns să iubesc. Datorită cui? Datorită tie. Gandeste-te. Te rog.
Si nu. Nu merită să ne pierdem. Dar e alegerea ta si eu nu pot să fac nimic. Pot doar să citesc tot ce scrii si postezi si e ATAT de sugestiv si doare ca dracu’ . Pot să te vad adesea si să imi imaginez că nimic nu s-a schimbat. Pot să citesc uneori nenorocita de conversatie de 50000 de mesaje si să plâng/râd/mă holbez la pereti ore in sir. Atât pot să fac.
Fă ce vrei. Uită-te la mine cum vrei.
Eu sunt aici pentru tine si voi fi intotdeauna. Niciodată nu vei inceta să fii my weird bff soulmate.
Btw. Aparent, our bond doesn’t give a single fuck about this awful thing going on in here. It keeps showing off. But who could’ve known that our bond could ever be this painful?
Cu maximă sinceritate,
Cătălina

Despre Cătălina

writer in the streets, reader in the sheets
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

