Schimbare.

   Aştepţi pentru un timp care ţi se pare o veşnicie să găseşti acel ceva. Pe cineva. Si aşteptarea ţi se pare insuportabilă, un drum lung şi anevoios care nu duce nicăieri.

   Și apoi, realizezi că aşteptarea nu e un drum. E un punct de plecare.

   Am aşteptat foarte, foarte mult timp ca ceva măreţ să se întâmple crezând că, într-un fel sau altul, acel ceva va veni de la sine. Dar cum aş fi putut depăşi punctul de plecare dacă nu făceam decât să mă agăţ de el cu disperare, sperând că el o să mă poarte cumva spre Schimbare? Trebuia să fac ceva.

   Eu trebuia să fac ceva. Să îmi iau elan şi să fac primul pas, să depăşesc limitele pe care mi le impusesem eu însămi. Și, odată ce am făcut asta, Schimbarea a venit.

   Am găsit iubirea.

   Acum că sunt aici, realizez că abia acum mă aflu pe drumul acela anevoios. Nu ştiu unde duce sau dacă voi putea să-i dau de capăt. Tot ce ştiu e că am pe cine trebuie lângă mine şi că pot, cu toată încrederea, să împart cu el fiecare pas.

   Dragostea, revelatorul meu blestem.
El, întunericul care mă face să strălucesc.

   Schimbarea asta mi-a ascuţit simţurile, mi-a încălzit sufletu-mi îngheţat, mi-a eliberat adevăratul eu interior. E o adevărată revelaţie.

   Trecând la lucruri mai generale şi la ceea ce vreau eu să transmit prin ce am scris, mesajul meu e următorul: Dacă vrei să obţii ceea ce vrei, nu aştepta. Fă ceva. Se prea poate să nu ajungi imediat unde îţi doresti atât de mult să ajungi, dar măcar ai garantat faptul că te îndrepţi spre ceva. Că nu stai pe loc; că, la un moment dat, ceva sau cineva îţi va ieşi in cale.

Nu aştepta ca visurile să vină la tine. Mişcă-ţi fundul şi dă-le de urmă.

Despre Cătălina

writer in the streets, reader in the sheets
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

