Timp.

Se întâmplă să avem zile proaste. Zile reci, zile înăbuşitoare. Zile cu ceaţă şi cu teme la chimie. Zile în care pierzi şi zile în care eşti pierdut. Zile. Tot atâtea zile proaste câţi oameni în lume. Zile proaste..oare avem timp pentru ele? Avem. Dar, mă intreb apoi, merită ele timp? Toate aceste zile în care am putea fi în atâtea feluri. Am putea fi energici, matinali, , relaxaţi, gânditori, iubitori, amuzanţi, fantastici. În aceste zile noi alegem să fim morocănoşi. Si totuşi, cum să nu fim? Dacă viaţa nu-ţi dă lamâi, o s-o săruţi pe talpă în semn de profundă mulţumire? Presupun că nu.
Şi totuşi, ce facem cu aceste zile?
Am putea fi răbdători. Da.. Dar nenorocitele se întorc întotdeauna ca amintirile cele mai dureroase.
Am putea fi nepăsători. Am putea..? Nu. Suntem oameni.
Am putea juca teatru. Da. Un zâmbet acolo, o glumă aici. Câteva complimente. Ar putea merge. Dar câţi dintre noi nu intrăm deloc în pielea personajelor?
Timp. Atât de mult timp…
Ce, nu avem mult timp? Oo, dar avem.
Doar că suntem oameni. Şi avem zile proaste. Şi în aceste zile proaste, căutăm timpul pierdut. Şi timpul trece, că asta face timpul.
Şi în loc să trăim, căutăm timp.

Despre Cătălina

writer in the streets, reader in the sheets
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Timp.

  1. mcooper801 zice:

    pacatul este ca mereu asteptam ziua de maine-ba ca e sambata , ba ca vine concediu, ba ca vine vacanta/concediu, ba ca vine pensia….si uite asa n i se duce viata….scrii frumos

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

