Summer in a bag of books

Hey! 🙂 Am preluat tag-ul ăsta de la http://umbrelecartilor.wordpress.com/, deoarece mi se pare foarte interesant.

Reguli:

– selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
– încorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
– daţi tag-ul mai departe 🙂

1. Drumul către mare: O carte pe care ai așteptat mult să o citești.

Sub aceeași stea de John Green. Mi-am dorit-o foarte mult și am așteptat o veșnicie până am citit-o!

2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața
Codul lui da Vinci de Dan Brown. Cu greu mă opream din citit și întotdeauna eram nerăbdătoare să mă întorc la ea. 🙂
3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea
Love, Rosie de Cecelia Ahern. Efectiv nu mă puteam opri din citit!
4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o
Cred că ar fi Mândrie și prejudecată de Jane Austen. M-a surprins plăcut cartea asta. 🙂
5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută
Culorile Dragostei de Kerstin Gier. Nu a fost o experiență chiar neplăcută, dar m-a enervat de de multe ori.
6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție
Saga Amurg de Stephenie Meyer.
7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu
Cazul Saint-Fiacre de George Simenon. Greu de tot.
8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară
Te aștept de J. Lynn. Simplă. Captivantă. De-a dreptul fermecătoare! 🙂
9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta
Hoțul de cărți de Markus Zusak. O poveste  încântătoare. M-a tulburat și m-a marcat iremediabil.
10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o
Gazda de Stephenie Meyer. Aș fi vrut să nu se termine, să mai fie alte încă 100 de capitole! 😦
Despre Cătălina

writer in the streets, reader in the sheets
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Summer in a bag of books

  1. Sayuki zice:

    Merci frumos pentru leapşă >:D<

    Apreciază

  2. Pingback: Monotonia lecturii…& Vara într-o sacoșă cu cărți | Sayuki's blog

Lasă un răspuns

